čtvrtek 30. června 2016

22. Týden.....Speciální.....ŠPANĚLSKO

ŠPANĚLSKO
 
Kdo četl můj FB profil, ví, jaký jsem měla problém sehnat všechny fotky z Nikolčinýho výletu do Španělska.
Nakonec se vše sešlo a mohla jsem se do toho pustit.
Niky mi přivezla mušličky i písek z pláže. A i když fotila naprosto neskutečně špatným foťákem, tak celkem ty fotky šly.
 
 
...
 
.....
 
...
Tady už onen písek, je to poprvé co jsem v PL šila. Docela mě to i bavilo.
 
...
Úvodní stránka
...
 
 
Vyšila jsem si i chrastítko
 
Z této stránky mám velkou radost......použila jsem pod fotky průhlednou folii.
 
...
....
.....
......
Kartonové výseky se skvěle hodily.
 
....
 
....
 
... Nové razítko od Lawn Fawn. Miluju tyto razítka(všechna).
 
 
....
....
Ano pravda, fotka rozdělená v půli těla, asi nebude to pravé ořechové, možná se ještě dopracuju k předělání.
 
...
....
...
Miluju tento styl zakládání fotek, přilepeno jen Washi páskou.
 
....
...
....
Pod poslední fotku , která je Washi páskou přidělaná z vrchu kapsy, jsem použila kapsu z obálky od TC.
 
....
Super způsob , jak schovat lístky z akcí, pokud se zrovna nehodí, aby byly vidět.
 
....
Mušličky jsem nalepila na průhlednou folii.
 
....
 
...
 
... A opět venkovní fotky na kapse.
 
....
 
....
....
Týden je ukončený, běžnými dny zde v Praze a příjezd Nikolky ze Španělka.
 
....
A jedna originální od Lilinky.....
 
....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat