úterý 10. května 2016

14. Týden SPECIÁLNÍ

14. TÝDEN
SPECIÁLNÍ
 
 
Vítám Vás o 14. týdne.....proč speciální. Protože se v tomto týdnu konal nejlepší kurz, který jsem zažila. On byl vlastně prvním kurzem, který jsem zažila, možná i proto byl tak úžasný.
 
Jednalo se o kurz s jednou úchvatnou a neustále pozitivně naladěnou Teresou Collins, který pořádaly holky z Papero Amo.
 
 
Díky tomu se celý tento týden nese v duchu Teresiny tvorby, za použití materiálů, které jsme v tomto kurzu dostaly.
 
...
Celý týden je bílo-růžový. To jsou barvy, které miluju a bylo vhodné k nim použít černobílé fotky. Protože mě nebaví neustále mazání obličejů, tak jsem se rozhodla, to už nedělat. Stejně všichni víte jak vypadáme :-D
Nad úvodní kartičkou jsem si dlouho lámala hlavu, nakonec si myslím, že se mi povedlo, díky použitému motýlku, podtrhnout celou stránku.
 
...
...
Takže, zde je první stránka.
 
....
Do prázdných polí přijde text. Druhá stránka.
 
 
.......
Detail ozdoby.
 
 
Jako vždy, mi prostě 2 stránky nestačí :-D
 
.....
Velmi mě potěšil osobní vzkaz o Teresy, který v PL nesmí chybět.
 
....
Týden jsem zakončila 30 tkovou stránkou.
...
....
.....
....
Vaše Rozinka
 
 

 
 
 
 
 
 


 


 





Žádné komentáře:

Okomentovat