pondělí 21. března 2016

11. Týden

11. TÝDEN
 
 
Tento týden mi přinesl jednu velkou radost.....výstavu TITANICU a proto, jsem se rozhodla, toho patřičně využít, proto má 11. týden rovnou 6 stran. Musela jsem zdokumentovat každý krok a každý artefakt a v PL nesměla chybět ani historie.
 
 
 
Ani jsem netušila, jak dobře bude vypadat otrhaný papír po stranách.
Každopádně dřevo je naprosto super a jistě ho použiji častěji.


.....
....... Hodiny skvěle doplnily hodinu potopení Titanicu.
 

nesměl mi chybět ani pohled z výstavy.
 

......
ozubená kolečka a transparentní samolepka.
 
.....
Ani lodní lístek nesměl chybět, výborně se na to hodil, tento typ kapsy.
....
dlouho jsem se rozmýšlela, zda památeční mince najde své místo a našla.
 
 

 
.......
....
Fotek bylo skutečně mnoho
 
.....
Rozhodla jsem se, že tentokrát obličeje mazat nebudu a text jsme na psacím stroji ještě nestačila napsat, tak mi aspoň rozostření nehyzdí stránku.
....
.....
 
 
....
Po 4 stranách Titanicu, přišel na řadu konečně rodinný 11. týden a opět super kartička s PL kitu.
.....

...... a na poslední 6 stránce je konečně úvodní kartička :-D
 
......
.......
A opět jeden dřevěný výsek s korkovou ozdobou.

...........uffff, bylo to vyčerpávající....

....
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat