pondělí 21. března 2016

12. Týden

12. TÝDEN
 
JARNÍ
Jarní týden nebyl moc akční, ba dokonce ani toho nebylo moc co fotit a já si pohrávala s myšlenkou ,že udělám pouze jednu stránku, nakonec mi to přišlo líto a tak jsem cosi sesmolila.

...
Použila jsem super výsek, který jsme dostali na dýchánku. Doplnila jsem ho washi páskou foťáky.
 
 
Mým zamilovaným kouskem v tomto týdnu se stala kytička fialek, kterou jsem dostala.
Bylo mi líto ji vyhodit.
 
 
Protože byl týden velikonoční a já velikonoce nemám ráda, tak jsem se o nich skoro nezmínila. Ano Lilianka mě ukecala na obarvení pár vajíček a ano i nějaká drobná výzdoba bytu padla, ale to bylo vše.
 
Konečně jsem tak mohla někde uplatnit dřevěný výsek.
 
 
Jedinou a velmi důležitou aktivitou v tomto týdnu, byl Scrapylife srazík.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat